25 Nisan 2018 Çarşamba   Saat: 13:31:30
Hakkimizda | Klan Basvuru | Sifremi unuttum  
act of cursing
       
    A4TECH X-750BF GAME MOUSE
pitisko
Kayıt : 17.08.2006
Mesaj : 902

Level 0

05.10.2006 10:12:22    

arkadaşlar bu mouse icin ne dersiniz ?

 
onları savaşın lanetiyle tanıştırmak icin geldik
 
 
makaram
Kayıt : 16.08.2006
Mesaj : 2641

Level 10

05.10.2006 14:40:45    

valla ben sordum soruşturdum bi yamuğunu bulamadım. iyi mause diyolar.

 
al pachino bal pachino, yanakları gül pachino....
 
 
ANAKİN86
Kayıt : 17.08.2006
Mesaj : 871

Level 7

05.10.2006 20:09:26    

3x tuşu bile var iyi bişeye benziyo.

 
 
 
dncn
4verBJK Klanı
Kayıt : 06.08.2006
Mesaj : 53

Level 5

05.10.2006 22:55:28    

kullanıorum f/p olarak number 1 üstelik 2500 dpi

 
kargalar sürüyle kartallar yanlız uçar.
 
F!
equaL Klanı
Kayıt : 05.08.2006
Mesaj : 27

Level 2

06.10.2006 20:16:12    

abi ben aldım 2 ay önce ama benden demesi sol tuşu artık yavaşdan işlememeye başladı tıklaması norma ama tıklayınca bazen ateş etmiyo bi kaç kere kurban gittim bu duruma benden demesi sol tuşu 2 ayda yamuldu şu başma mouse bakıyorum ama ben birazda sert basıyorum ondan olabilir!!!!!!!

 
 
   
 
Toplam 5 Mesaj. Gösterilen 1 - 5 arası

1  |
 

Kadromuz | Maçlarımız | Üyeler | Hakkımızda | Şikayet | Klan Başvuru | Şifremi unuttum | Kredi Başvurusu| Kredi Bilgi